borte
«hoy salí pa buscarte / pa cumplir tu deseo»
jeg dro ut i dag for å finne deg / for å oppfylle ønsket ditt
- ana mena (pa ti toa <3)
gjør meg smilende
dempende lyd
i festens høyeste øyeblikk
tar meg hjem
og hjemme da
var senga vår
liggende to med vindu over
skyer gikk av gårde
vind stille og alt dempet
hvil og kjærlig det var
kinne mot kinne
og i dine øyer ble lys
jeg kunne skru alt på
nå er jeg borte nå er jeg på fest
smiler til andre folk, titter rundt
i verdens kaos letter jeg etter kos
jeg tror at det ikke virker
kjenner hjemlengsel
at ikke noe kan minne meg på deg
jeg begynner å glemme og noen sier
dette er bra
lei av meg uten lys
øynene som ikke kan finnes
plutselig rytme i nattens bevegelse
men jeg har behov for lys
jeg trives der
synes jeg har nylig oppdaget
at jeg hadde det egentlig bra under
sola, flyttende på skyene våre
hadde elsket en annen versjon av livet
et barn som jeg hadde funnet på
øynene dine som jeg vil limme
på alt
Comentarios
Publicar un comentario