borte

«hoy salí pa buscarte / pa cumplir tu deseo»
jeg dro ut i dag for å finne deg / for å oppfylle ønsket ditt
- ana mena (pa ti toa <3)

ansiktene deres fortsatt
gjør meg smilende
dempende lyd
i festens høyeste øyeblikk
tar meg hjem
og hjemme da 
var senga vår
liggende to med vindu over 
skyer gikk av gårde
vind stille og alt dempet
hvil og kjærlig det var
kinne mot kinne
og i dine øyer ble lys
jeg kunne skru alt på

nå er jeg borte nå er jeg på fest
smiler til andre folk, titter rundt 
i verdens kaos letter jeg etter kos
jeg tror at det ikke virker
kjenner hjemlengsel
at ikke noe kan minne meg på deg
jeg begynner å glemme og noen sier
dette er bra
lei av meg uten lys
øynene som ikke kan finnes
plutselig rytme i nattens bevegelse
men jeg har behov for lys
jeg trives der
synes jeg har nylig oppdaget 
at jeg hadde det egentlig bra under
sola, flyttende på skyene våre
hadde elsket en annen versjon av livet
et barn som jeg hadde funnet på 
øynene dine som jeg vil limme 
på alt

Comentarios

Entradas populares de este blog

resurrección

leave

la ofrenda II