borte
«hoy salí pa buscarte / pa cumplir tu deseo» jeg dro ut i dag for å finne deg / for å oppfylle ønsket ditt - ana mena (pa ti toa <3) ansiktene deres fortsatt gjør meg smilende dempende lyd i festens høyeste øyeblikk tar meg hjem og hjemme da var senga vår liggende to med vindu over skyer gikk av gårde vind stille og alt dempet hvil og kjærlig det var kinne mot kinne og i dine øyer ble lys jeg kunne skru alt på nå er jeg borte nå er jeg på fest smiler til andre folk, titter rundt i verdens kaos letter jeg etter kos jeg tror at det ikke virker kjenner hjemlengsel at ikke noe kan minne meg på deg jeg begynner å glemme og noen sier dette er bra lei av meg uten lys øynene som ikke kan finnes plutselig rytme i nattens bevegelse men jeg har behov for lys jeg trives der synes jeg har nylig oppdaget at jeg hadde det egentlig bra under sola, flyttende på skyene våre hadde elsket en annen versjon av livet et barn som jeg hadde funnet på øynene dine som jeg vil limm...